Gewoon eerlijk & betrouwbaar

Klachtenprocedure

 

  • De klacht wordt door ons genoteerd.
  • We geven aan wat de door ons uit te voeren actie is en wie dit gaat uitvoeren.
  • Tevens wordt een tijdsbestek aangegeven, waarin het oplossen van de klacht gaat plaatsvinden.
  • De leverancier / fabrikant wordt op de hoogte gesteld en er wordt overleg gepleegd hoe deze klacht aan te pakken.
  • Er wordt ter plekke gekeken door de desbetreffende projectleider, monteur(s), leverancier en fabrikant en er wordt uitgezocht wat de oorzaak is van de klacht.
  • Na een grondige evaluatie wordt de noodzakelijke actie omschreven en het tijdsbestek waarin deze actie uitgevoerd zal worden.
  • Indien de klacht te maken heeft met de montage, wordt binnen een week een monteur gestuurd om de klacht op te lossen. Als de klacht tot ernstige gevolgen kan leiden, wordt onmiddellijk een monteur gestuurd om het acute probleem op te lossen of tijdelijk te herstellen.

 

                                                                           

Opgesteld door: Krino Wouda (directeur / eigenaar)

Datum: 14 oktober 2015